همایش شیرخوارگان حسینی در شهر‌های لرستان برگزار  شد

همایش شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و کودکان شیرخوار در شهر‌های مختلف استان لرستان برگزار  شد.
کد خبر: ۶۷۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 12July 2024

همایش شیرخوارگان حسینی در شهر‌های لرستان برگزار  شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان امروز هم‌زمان با نخستین جمعه از ماه محرم که به‌نام حضرت علی‌اصغر (ع) نام‌گذاری شده است، اجتماع مادران و شیرخوارگان عاشورایی با حضور مادران و کودکان شیرخوار در شهر‌های مختلف استان لرستان برگزار  شد.

این مراسم از ساعت ۸ صبح در مصلی الغدیر خرم‌آباد آغاز  شد که حجت‌الاسلام سیدنواب موسوی، مدرس حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداخت و همچنین کربلایی مهدی ترکاشوند مداحی این مراسم را برعهده  داشت.

مراسم شیر خوارگان حسینی در شهرستان دلفان نیز  امروز ساعت ۸ صبح در مصلی شهرستان دلفان برگزار  شد.
این مراسم در شهرستان الیگودرز روز جمعه ساعت ۹ صبح از سوی هیئت عزاداران ثامن‌الحجج (ع) و سقاخانه امام هشتم (ع) در حسینیه پونه‌زار این شهرستان برگزار  شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان پلدختر به یاد حضرت علی اصغر (ع) شیرخوار کربلا ساعت ۷ صبح در محوطه سالن کشتی واقع در کوی سازمانی‌ها، خیابان معلم جنوبی روبروی مدرسه شهید چاغروند برگزار  شد.

در بروجرد این مراسم ساعت ۸ صبح در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگرار  شد و در معمولان این مراسم از سوی هیئت دلسوختگان حضرت زینب (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام آروانی، امام جمعه این شهرستان با نوای مصطفی سعیدی در مسجد المهدی (عج) برگزار  شد.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار